Moeilijk bereikbare doelgroepen in de warmtetransitie
Strategieën om moeilijk bereikbare doelgroepen bij de warmtetransitie te betrekken, met TNO en het Wijkkompas.
Strategieën om moeilijk bereikbare doelgroepen bij de warmtetransitie te betrekken, met TNO en het Wijkkompas.
Hoe maken we wijken gezonder, juist waar dat het hardst nodig is? Een sociaal-ruimtelijke strategie biedt de sleutel.
Deze studie zet trends en ontwikkelingen en bijbehorende handelingsperspectieven voor gemeenten op een rijtje.
Sinds 2020 groeide het netwerk uit tot een landelijk platform waar 2.500 professionals samenwerken aan sterke regio’s.
Het creëren van een vitale gemeenschap vraagt meer dan een ontmoetingsruimte: vroegtijdig betrekken van bewoners is van groot belang.
Overheden, kennisinstellingen en ondernemers versterken samen het mkb-ecosysteem, voor veerkrachtige ondernemers met toekomst.
Vijf aandachtspunten die raadsleden helpen warmtethema’s in hun verkiezingsprogramma’s voor 2026 te verwerken - bekijk het webinar.
In deze podcast praat Thomas van Zijl (BNR) met experts over kansrijke PPS-ontwikkelingen, belemmeringen en gevoeligheden.
Wat zeggen verkiezingsprogramma's over economie en werk? Projectleider Jorn Koelemaij deelt zijn inzichten.