Jaarverslag 2018: bruikbare aanpakken, innovatieve producten en leerzame ontmoetingen

Afgelopen jaar was een jaar vol signaleren, verbinden en meedoen. Want ook in 2018 werkten we niet alleen. Samen met onze partners ontwikkelden we bruikbare aanpakken en innovatieve producten. We organiseerden leerzame ontmoetingen en zorgden voor invloedrijke analyses en verkenningen. De behaalde resultaten zijn waardevol voor iedereen die werkt aan maatschappelijke vraagstukken in stad en regio.

In onze jaarprogrammering van 2018 ambieerden we meer samenhang. Vanuit maatschappelijke trends en thema’s ontwikkelden we domeinoverstijgende projecten en uiteenlopende activiteiten. In dit jaarverslag over 2018 presenteren we een greep uit de resultaten daarvan. Per thema laten we een selectie zien van wat we samen met onze partners hebben bereikt. We focussen ons daarbij niet alleen op harde cijfers, maar laten juist zien wat onze outcome is. Want uiteindelijk doen we het voor alle professionals die dagelijks hard werken om de opgaven in stad en regio aan te pakken. Onze gezamenlijke activiteiten resulteerden dan ook vaak in concrete producten en aanpakken waar beleidsmakers en andere professionals direct mee aan de slag kunnen. Bij elk resultaat vindt u, naast de cijfers en een beschrijving, daarom een link om onze producten te downloaden.

Platform31 Jaarverslag 2018
pdf, 12 MB